Back in business!

Då var man tillbaka. Jag har fått uppleva Las Vegas!
People, jag säger bara de: Om ni får chansen att åka dit, ÅK!

Jag har under 10 dagars tid bland annat;

Hängt vid poolen med antingen en frozen strawberry daquari eller en öl i handen
Lärt mig dricka öl även på solsemester! Avancerar...
Badat jacuzzi & druckit skumpa - PÅ VÅRT HOTELLRUM
Shoppat på Forever 21. Farligt bra priser!
Ätit mexicanskt i Venedig och italienskt i Paris, här är vi internationella!
Beundrat fontänshowen utanför Bellagio. Soooom jag älskade den. (smått besatt hade mina medresenärer nog kallat mig)
Ätit sjukt mycket mat! Framförallt på de olika bufférna vi krängde på.
Insett att Mcdonalds meal inte alls är större än här hemma! Läsken däremot...wow...en storlek för sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0