Countdown. . .

Det är nu 24 timmar kvar tills jag befinner mig på ett plan mot staterna.

Nu startar mitt mission: Att hålla sig vaken under de 24 timmarna. (då kan jag ju sova hela resan dit!)
Min instinkt säger till mig att det är en total omöjlighet. Här snackar vi om tjejen som har svårt att hålla ögonen öppna efter tio-snåret...
Därför har jag och en av reskompisarna laddat upp med film och serier så vi ska klara oss hela natten. Snacka om bra upplägg!
Finns det någon chans att mina ögonlock ska hålla sig uppe så heter den: Scrubs, Grey's Anatomy och Juno.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Film och serier är det värsta man kan ladda upp med :D Rena sömnpulvret. Sen tillhör jag ju den gruppen som alltid lyckas somna, varsomhelst, närsomhelst :)

2008-04-02 @ 12:27:13
URL: http://juhlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0