Det är bara bra

Fint väder, igen! Jag är bara nöjd mest hela tiden även om allt inte är som jag velat att det skulle vara.
Man kan inte bli behandlad hur som helst, Ok? Det sa en jäkligt klok person till mig igår. Och det låter ju så lätt, när han säger det ja...

MEN. Nu är det så att här har vi bara tid att vara positiva! Idag blir det massa jobb + hämtning av biljetter till Ministry of sound i Malmö i eftermiddag. Imorgon ska jag jobba över för att på onsdag kunna sätta mig på första bästa buss mot Lund, inta stadsparken, sätta mig på en filt och bara dricka cider som om det inte fanns någon morgondag. Jag litar på att solen håller sig framme då med, vi har nämligen ett avtal jag och solen. Återförening med gamla vänner blir det också där i stadsparken. Jag längtar obeskrivligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0