Mmmm...starbucks...

Fick ett plötsligt sug efter starbucks islatte med vaniljsmak...
Det var i Vegas som jag blev intruducerad för denna fantastiska dryck. ISkall (därav namnet kanske?) och med en sådan härlig smak av vanilj så man kunde dricka en halv liter rakt upp och ner när man steg upp på morgonen. Billigt var det också... ah, varför har vi inte starbucks i sverige?
Men o andra sidan, hade det varit lika kul att dricka den där islatten då?

Fick nöja mig med att dricka blaskkaffe med mjölk här på jobb. Fick funka.

Idag ska det inhandlas engångsgrill och korv! Jag vet inte hur de där lundastudenterna känner för grillning, men det tycker väl alla om?! Ja, jag ska grilla iaf. I sann valborgsanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0