Vaa?

Igår var jag på handboll. Semifinal, som säkert ingen inom Ystads gränser missat.

Matchen i sig var jäkligt spännande egentligen.. frustrerande och jobbig, men trots detta var det tre tjejer (uppskattningsvis 13-14 år) på stolarna nedanför mig som fick min uppmärksamhet.

Där sitter de, och pratar i munnen på varandra, fnittrar, pekar och fotograferar.
Först förstod jag inte vad som kunde vara så fruktansvärt intressant men sen såg jag. De sitter alltså liknande papparazzifotografer och hetsfotograferar Oscar Carlén. Tar i snitt 10 bilder per minut, zoomar in honom vart han än befinner sig och slutar inte förrän slutsignalen ljuder.
Jag hör även saker som "aaaaah han tittade på mig nu" " Näää de va på mig!" osv. osv.

Emm...okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0