Världens party!

I helgen har jag varit på garagefest, trädgårdsfest och maskerad. Alltihop inom loppet av 8 timmar. Phu!
Och varför kallade vi det då garagefest? Vi var naturligtvis i ett garage och det var precis så oglamoröst som det låter. (att vi sedan slängde in ett maskeradtema på det hela var bara en impuls, men oj va roligt!)

Brassestolar att sitta på och ett pingisbord att spela beer-pong på. Jag som inte ens dricker öl, behöver jag nämna att det blev faaaarligt? När jag förlorade en sudden death mot Jim kändes det precis lagom att gå vidare till nästa stopp - trädgårdsfest med hela wallander-crewet (eng. filmerna). Hur lyckat som helst! Vi dansade och sjöng på altanen till sent in på natten och jag hann till och med bli lite halvt förälskad i killen som spelar Martinsson i filmen.
Ung, solbränd och krulligt ljust hår. Som hämtade från Bondibeach i Australien. De ni! Det var ögongodis de!

Nu laddar vi om inför torsdag och student!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0