Glad Påsk!


Vaknade upp från en alldeles för kort nattsömn mitt på golvet i en hård bäddsoffa, försökte torka bort resterande smink som fanns kvar i ansiktet, reste mig upp och började käka chips till frukost. Kollade ut och såg att det snöade men vad gör de? Jag är bara så jäkla glad.
Det är lång helg, vilket betyder ledigt fredag till och med måndag. Det spelades gitarr igår på 20 års festen, jag behöver inte ens säga mer. Det bjöds på sju sorters shot, SJU. Det var nostalgi på hög nivå när Dagny strömmade ut ur högtalarna.
Det var bra drag på baren och Johan Glans var outstanding tidigare på kvällen. Jag är mycket nöjd.

Och då har helgen precis börjat. Ja, man fyller bara 21 en gång så här gäller det att fira medan man kan! All in ikväll och imorgon säger jag bara.

Ja, nu börjar jag blogga igen. Får se hur länge det håller denna gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0