God bless Google

Jag har fått förskyldningen från helvetet. Den vill bara inte ge med sig!
Om en vecka ska jag flyga och jag är livrädd! Inte nog med att det är läskigt att flyga över lag, nu ska jag kanske behöva få skit ont i öronen också. Jag läste att man inte kan tryckutjämna om man har en kraftig förskyldning! Det är ju fan hemskt! Hur ont får man inte då?!

Ibland är det nästan lite jobbigt att man kan googla precis allting för att få reda på saker och ting. Nu är jag skit rädd ju! Hade varit bättre att slippa veta.
Men å andra sidan är det skit bra vid andra tillfällen!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag flög också en gång när jag var förkyld. Se bara till att ha med dig en nässpray som du kan ta precis innan start så får man inte ont:D

2008-03-27 @ 14:53:49
URL: http://beccellie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0